انتخابات خانه مطبوعات ایلام برای سومین بار برگزار نشد!

سرویس ایلام - انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام برای سومین بار در ماه‌های اخیر با خروج چندین نفر از نامزدها در آخرین ساعات باز هم برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این خصوص گفت: با توجه به اینکه در برخی رسته‌ها حدنصاب لازم جهت برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان ایلام فراهم نگردید بنابراین انتخابات خانه مطبوعات این استان فردا (سه شنبه دوم مردادماه) برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می شود.

منصور محبی با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان‌ها و ثبت‌نام نامزدهای عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات، بررسی احراز شرایط نامزدها (بر اساس اساسنامه) در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: چون در برخی رسته‌ها حدنصاب لازم برای برگزاری انتخابات فراهم نشد، مراتب کتباً جهت لغو و تعویق انتخابات به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات بعدی خانه مطبوعات بر مبنای اعلام مرکز و طبق فراخوان‌ها و در فرجه زمانی که بعداً اطلاع رسانی می شود، برگزار خواهد شد، افزود: امیدواریم در مرحله بعدی، زمینه برای برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان ایلام فراهم شود.

به گزارش کردپرس، اعضای مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام در اعتراض به این رفتار و اعتراض به عملکرد ضعیف خانه مطبوعات فعلی، در حال جمع‌آوری امضا برای تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده بر اساس ماده ۱۸ اساسنامه جهت انحلال خانه مطبوعات فعلی هستند و تا کنون ۶۴ نفر از اعضای خانه خواستار انحلال آن شده‌اند که از حد نصاب یک سوم اعضا گذشته است.

کد خبر 2773143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha