هیئت مدیره نهمین دوره خانه مطبوعات کردستان مشخص شدند

اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان در دوره نهم با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، مشخص شدند.

به گزارش کرد پرس، امروز انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان به صورت الکترونیکی برگزار شد.

در این انتخابات که با مشارکت ۸۵ درصد اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، از ۱۲۴ عضو خانه، ۱۰۸ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

در بخش مدیران مسئول نشریات محلی، آقایان محمدفرید سماواتی و فرهاد شیری به عنوان عضو اصلی و قباد آرش به عنوان علی البدل، در بخش خبرنگاران، شیروان یاری، منصور اولی و چنور صادقی عضو اصلی و عادل خلیلیان به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

در بخش نمایندگی خبرگزاری ها، توفیق مفاخری به عنوان عضو اصلی و رامیار غفاری به عنوان علی البدل، در بخش نمایندگی نشریات سراسری، سیدمحمدلطیف حسینی نسب به عنوان عضو اصلی و عرفان خادم عضو علی البدل هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان برای سه سال انتخاب شدند.

فرشید اردلان و اسرین مقصودی هم عضو اصلی و صلاح الدین ساعدی هم به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات و رسانه های کردستان انتخابات شدند.

کد خبر 2773166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha