انجام ۲۳۰ پروژه خدماتی توسط مدیریت خودگردان کانتون جزیره در سال ۲۰۲۴

سرویس سوریه - «سلیمان عرب» رئیس مشترک مدیریت خودگردان محلی و شورای شهرداری‌های کانتون جزیره از فعالیت این مدیریت روی ۲۳۰ پروژه خدماتی از جمله پروژه‌های حفر چاه و ساخت راه‌های ارتباطی در در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش کردپرس، «سلیمان عرب» رئیس مشترک مدیریت خودگردان محلی و شورای شهرداری‌های کانتون جزیره در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شهرداری‌های کانتون جزیره در سال ۲۰۲۴ روی ۲۳۰ پروژه خدماتی از جمله پروژه‌های حفر چاه و ساخت راه‌های ارتباطی در این کانتون فعالیت می‌کنند.

به نوشته شبکه روژاوا، مدیریت خودگردان محلی و شورای شهرداری‌های کانتون جزیره برنامه کاری خود را برای آغاز سال ۲۰۲۴ اعلام کرد.

در سال ۲۰۲۴ مدیریت خودگردان محلی و شهرداری‌های کانتون جزیره قرار است روی ۲۳۰ پروژه خدماتی فعالیت کنند.

همچنین این مدیریت در تلاش است تا تمامی این ۲۳۰ پروژه‌ را اتمام سال به سرانجام برساند.

این مدیریت با تمامی ادارات و کمیته‌های خود با هدف برآورده ساختن خواسته‌ها و نیازهای مردم کانتون جزیره و غنی‌سازی خدمات و محیط زیست به فعالیت روی بسیاری از پروژه‌ها ادامه دهد.

از جمله پروژه هایی که مدیریت خودگردان در حال انجام آن است، پروژه های بهبود خطوط آب، فاضلاب، خدمات زیست محیطی و تعمیر جاده‌ها و غیره است.

«سلیمان عرب» رئیس مشترک مدیریت خودگردان محلی و شورای شهرداری‌های کانتون جزیره در مورد پروژه‌هایی که در سال جاری تکمیل شده و پروژه های در حال انجام مصاحبه انجام داد.

سلیمان عرب گفت: «تعداد پروژه‌هایی که در سال جاری روی آن ها فعالیت می‌کنند، ۲۳۰ پروژه در سطح کانتون جزیره از جمله حفر چاه و تعمیر و ساخت راه و غیره است.

کد خبر 2773278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha