کشته شدن سرکرده داعش به نام «ابواسامه» در عملیات SDF

سرویس سوریه - در عملیات SDF در غرب دیرالزور، یکی از سرکردگان داعش با نام «ابو اسامه» کشته و یک عضو دیگر داعش نیز دستگیر شد.

به گزارش کردپرس، نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) در یک عملیات علیه هسته‌های داعش در غرب دیرالزور، یکی از سرکردگان داعش با نام «ابو اسامه» را کشته و یکی دیگر را دستگیر کردند.

مرکز رسانه‌ای SDF با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که یکی از سرکردگان داعش در عملیات SDF کشته شده و یک عضو دیگر داعش که همراه وی بوده نیز دستگیر شده است.

در بیانیه SDF آمده است: «زمانی که مناطق شرقی دیرالزور توسط نیروهای تحت حمایت دولت دمشق مورد حمله قرار می‌گیرد و همزمان نیروهای ما در پاسخ به این حملات حضور پیدا می‌کنند، داعش از این مسئله استفاده کرده و از این طریق سعی در انجام برخی اقدامات تروریستی و ایجاد وضعیت بی ثباتی در مناطق امن ما دارد.»

در ادامه بیانیه SDF آمده است: « یگان‌های ضد ترور(YAT) وابسته به SDF یک عملیات سیستماتیک علیه یک هسته داعش در روستای «سویدان الجزیره» در رودخانه فرات در غرب دیرالزور انجام دادند. این عملیات با پشتیبانی هوایی نیروهای ائتلاف بین‌المللی انجام شد. نیروهای ما هسته داعش را محاصره کردند و خواستار تسلیم آنها شدند. اما اعضای هسته به درخواست تسلیم پاسخ ندادند و به سمت اعضای YAT تیراندازی کردند. سپس درگیری روی داد و در نتیجه درگیری سرکرده داعش با نام «ابواسامه» کشته شد و یک عضو دیگر داعش نیز دستگیر شد.»

کد خبر 2773907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha