بازدید هیأتی به نمایندگی از مدیریت خودگردان از کانتون دیرالزور

سرویس سوریه - هیأتی به نمایندگی از مدیریت خودگردان از کانتون دیرالزور بازدید و حملات به این کانتون و جان‌باختن شهروندان این کانتون را محکوم کرد.

به گزارش کردپرس، هیأتی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) پس از رویدادهای اخیر دیرالزور از این کانتون بازدید کرد و با صدور بیانیه‌ای حملات به این کانتون و جان‌باختن شهروندان را محکوم کرد.

به نوشته شبکه روناهی، هیأتی از مدیریت خودگردان از کانتون دیرالزور بازدید کرد.

در جریان این بازدید، ریاست مشترک شورای اجرایی AANES بیانیه‌ای صادر کرد و «حسین عثمان» رئیس مشترک شورای اجرایی مدیریت خودگردان بیانیه را قرائت کرد.

در بیانیه ریاست مشترک مدیریت خودگردان آمده است: «این دیدار با هدف حمایت و اطمینان دادن به مردم دیرالزور و همچنین تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان انجام می‌شود. این دیدار پیامی برای کسانی در دیرالزور است که سعی در حمله به امنیت و ثبات در مناطق مدیریت خودگردان دارند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «AANES صرف نظر از کسانی که سعی در حمله  دارند، بر دستیابی به جامعه‌ای دموکراتیک که در آن عدالت تضمین شده باشد، پافشاری می‌کند. ما به پروژه دموکراتیک خود و دستیابی به یک جامعه دموکراتیک که در آن عدالت و برابری در سراسر سوریه تضمین شده باشد، ادامه می‌دهیم.»

کد خبر 2773954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha