پیش‌بینی افزایش تردد بانوان در اربعین حسینی

سرویس ایلام - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در نشست هماهنگی برنامه ریزی مشارکت بانوان در کنگره بزرگ اربعین عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز میزان تردد بانوان جهت شرکت در زیارت اربعین افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، صفورا جستجو اظهار داشت: با توجه به افزایش ۴۰ درصدی میزان تردد بانوان در پیاده روی اربعین در سال گذشته، نیاز است که در امر مسائل فرهنگی، زیست عفیفانه، حجاب و عفاف و امور تربیتی نیز اقدامات اثرگذاری انجام شود.

وی ادامه داد: مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی برنامه فرهنگی ویژه اربعین برای بانوان و خانواده های حاضر در پیاده روی اربعین ارایه و اجرا نمایند.

جستجو همچنین به تشکیل کمیته امور بانوان اربعین در استانداری اشاره کرد و گفت: تلاش می شود که در قالب این کمیته مسایل و مشکلات بانوان در این رویداد بزرگ بررسی و آسیب شناسی شود.

وی افزود: بانوان همراه با خانواده در پیاده روی اربعین با همراه داشتن کودکان خردسال و نوجوانان حضور دارند که می توان با اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی کارهای اثرگذار و ماندگاری انجام داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در ادامه به تلاش برای پیگیری و رصد مسایل و مشکلات حوزه بانوان شاغل در ادارات و همچنین سایر بانوان در استان تاکید کرد.

جستجو عنوان کرد: کنگره بزرگ اربعین فرصتی برای توسعه کارهای فرهنگی و اجتماعی و تربیتی است.

کد خبر 2773960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha