جان باختن ده شهروند سوری در حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

سرویس سوریه - ده پناهجوی سوری در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان جان خود را از دست دادند.

به گزارش کردپرس، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه وادی کفور در نبطیه جنوب لبنان در بامداد شنبه، ده پناهجوی سوری جان خود را از دست دادند و پنج تن دیگر نیز زخمی شدند.

به نوشته آژانس خبری سانا، وزارت بهداشت عمومی لبنان در بیانیه دوم خود در روز شنبه ۱۷ آگوستاعلام کرد که تعداد جان باختگان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه وادی کفور در نبطیه جنوب لبنانبه به ده تن رسیده است که همگی از جمله یک زن و دو فرزندش از اتباع سوریه هستند.

همچنین در این بیانیه آمده است که پنج تن دیگر در این حمله زخمی شده‌ اند که سه تن از آن‌ها سوری هستند و دو تن از آن‌ها در وضعیت وخیمی قرار دارند و تحت عمل جراحی در بیمارستان هستند. علاوه بر این، یک شهروند لبنانی و یک تن از اتباع سودان نیز در این حمله زخمی شده‌اند.

این وزارتخانه در گزارش قبلی خود به جان باختن نه تن که بیشتر آن‌ها سوری بودند و زخمی شدن پنج تن دیگر بر اثر حمله هوایی دشمن اسرائیلی پس از نیمه‌شب گذشته به یکی از ساختمان‌های مسکونی در منطقه وادی کفور نبطیه جنوب لبنان اشاره کرده بود.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز بر فراز روستاهای مجاور خط آبی در بخش‌های غربی و مرکزی جنوب لبنان تا حومه شهر صور به پرواز درآمدند در حالی که این رژیم آتش سنگین خود را به سمت روستای مرزی رامیا شلیک کرد.

کد خبر 2774153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha