هدف قرار دادن بیمارستان قامشلو نشان دهنده برنامه‌های ترکیه برای برهم زدن ثبات منطقه است

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان هدف قرار دادن محدوده بیمارستان قلب و چشم قامشلو توسط ارتش ترکیه را نشان از تداوم سیاست‌های نسل‌کشی و برنامه‌های ترکیه برای برهم زدن ثبات منطقه عنوان کرد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف قرار دادن محدوده بیمارستان قلب و چشم قامشلو توسط ارتش ترکیه که در نتیجه آن ۴ شهروند مجروح شدند نشان از تداوم سیاست‌های نسل‌کشی و برنامه‌های ترکیه برای برهم زدن ثبات منطقه دارد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای مدیریت خودگردان در رابطه با حمله پهپادی به محدوده بیمارستان قلب و چشم در شهر قامشلو بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه مدیریت خودگردان درباره حمله روز گذشته آمده است: «یک بار دیگر ارتش ترکیه به مناطق ما حمله کرد. این حمله با هدف برهم زدن آرامش منطقه و گرفتن انتقام انجام شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «هدف قرار دادن محدوده مجاور بیمارستان قلب و چشم در شهر قامشلو و مجروح کردن ۴ غیرنظامی به این معنی است که ترکیه بر سیاست‌های نسل‌کشی خود، برنامه‌های خود برای برهم زدن ثبات منطقه و جلوگیری از توسعه خدماتی و بهداشتی مناطق ما پافشاری می‌کند.»

در پایان این بیانیه آمده است: «ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که این حملات منطقه را به سمت جنگی آشکار سوق می‌دهد. ما در برابر این حملات ساکت نمی‌نشینیم. ما از طرف‌های حقوقی و بشردوستانه، سازمان‌های بین‌المللی و نیروهای شریک در مبارزه با تروریسم می‌خواهیم که به این جنایات که تمام مرزها و استانداردهای بین‌المللی را درنوردیده، پایان دهند.»

کد خبر 2774278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha