خون جوانان کُرد تا این حد بی ارزش نیست/ اگر هدفتان مقابله با تجاوز مرزی است ورود 30 کیلومتری ترکیه به خاک اقلیم را دریابید

لاهور شیخ جنگی در پیامی در خصوص جان باختن جوانی کُرد با شلیک گلوله نیروهای مرزبانی در روستای «سرگت» از ناحیه «بیاره» اعلام کرد: «خون جوانان کُرد آنقدر بی ارزش نیست اگر هدف آنها ریشه کن کردن قاچاق است بیایند تا به آنها نشان دهم روزانه هزاران تانکر نفت این مملکت چگونه غارت می‌شود و افزود شنیدم برای هفت هزار دینار شش ساعت باری را بر «کول» خود حمل می‌کنند وقتی این خبر را شنیدم واقعا مشوش شدم».

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری آوینه، لاهور شیخ جنگی بعد از شرکت در مراسم ترحیم جوانی که در چند روز گذشته در حین کولبری در روستای «سرگت» از بخش «بیاره» هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد گفت: متاسفانه این نوع اقدامات بارهاست که تکرار می‌شوند کولبرها به علت بی بضاعتی با عرق جبین خود کولبری می‌کنند و روی به کوهها می‌گذارند و از ارتفاعات بالا می‌روند.

وی افزود: هنگامی که در مراسم ترحیم این جوان حضور یافتم بسیار متأثر شدم زیرا شنیدم که این جوان یتیم است و برای دریافت ۷ هزار دینار و به دست آوردن لقمه نانی شش ساعت باری را بر پشت خود حمل می‌کند به راستی بیش از حد از این وضعیت آزرده شدم.

وی اشاره کرد: اگر هدفشان ریشه کن کردن تخلفات مرزی است پس چرا ترکیه ۳۰ کیلومتر وارد خاک اقلیم کردستان شده است و در مقابل انظار نیروهای مرزبانی صدها روستا را ویران کرده است صدای  از کسی بلند نمی‌شود؟ یعنی اینقدر خون کُردها بی قیمت و بی ارزش است؟

لاهور شیخ جنگی تصریح کرد اگر هدف آنها ریشه کن کردن قاچاق است بیایند تا من به آنها غارت روزانه هزاران تانکر نفت این مملکت را نشان دهم، خون جوانان کُرد تا به این اندازه بی ارزش نیست پس باید از همین جا به این اقدامات پایان داده شود.

لاهور شیخ جنگی افزود اگر از روی ناچاری نباشد هیچ کس حاضر نیست برای هفت هزار دینار این راه سخت را بپیماید واقعا بسیار متأثر شدم تنها برای ۷ هزار دینار!؟

کد خبر 2774314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 84
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خانچان IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    12 9
    وقتیکه دنبال حرف های بی جهت بیگانه رفتند و اصل و نسب ایرانی را انکار می کنند این مصیبت ها از ۱۹۱سال قبل تکرار شده است اخرینش،نیست امیدوارم کسانی که ریشه در تاریخ و تمدن دارند با هم یکی شدند بساط ظلم برای کلیه اقوام ریشه کن شوذ
  • علی عباسی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    3 15
    وقتی مسئولین تصمیم میگیرندجلو قاچاق رابگیرندفرقی نمیکندچمدتانکرویاچندلیترهمه اینها هم بهانه هائی دارنداین آقااگرقصداغتشاش نداردمیتواندبه دولت کمک کن هم جلو قاچاق را بگیرندوهم به ضعیفان کمک کنندمثل قاسم سلیمانی رحمت الله علیه در سیستان این کاررا کرد