۴۷ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در هفته دولت امسال افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ پروژه آبرسانی روستایی و ۲ پروژه شهری با اعتبار مجموع ۴۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد در جمع خبرنگاران استان کردستان، گفت: پروژه اجرای مخزن ۲ هزار مترمکعبی حسن آوله مریوان با ظرفیت تأمین آب به میزان ۵۰ لیتر در ثانیه و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با هزینه ۱۵ میلیارد تومان برای جمعیت ۲۰ هزار نفری این منطقه شهر مریوان و چاه نیمه عمیق با ۱۵۰ متر خط انتقال و توان تأمین آب به میزان ۲۰ لیتر بر ثانیه با هزینه ۲.۵ میلیارد تومان برای جمعیت ۶ هزار نفری شهر سروآباد، پروژه هایی است که در هفته دولت در بخش شهری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: آبرسانی به ۱۰ روستا در شهرستان های سنندج ۵ روستا، دیواندره ۲ روستا، دهگلان، کامیاران و سروآباد، هرکدام یک روستا در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به این ۱۲ روستا ۳۰ میلیارد تومان است و در مجموع ۲ هزار و ۸۱۷ نفر را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می کند.

فرهاد ادامه داد: طی هفته دولت در مجموع این ۱۲ پروژه شهری و روستایی، ۲۸ هزار و ۸۱۷ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره مند خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه ها زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر مردم استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب فراهم شود.

کد خبر 2774379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha