۵ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در کردستان افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره برداری از ۵ طرح و پروژه ورزشی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش کرد پرس، آمنه غلام ویسی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، ۵ طرح و پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد، گفت: ویژه برنامه های مختلفی برای این هفته از سوی دستگاه ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده که بهره برداری از پروژه های ورزشی بخشی از این برنامه ها است.

وی به بهره برداری از استخر سرپوشیده جانبازان و معلولان مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج در هفته دولت اشاره کرد و افزود: پس از سال ها تعطیلی و عدم استفاده از این استخر به دلیل مستهلک بودن و استفاده نادرست و عدم نگهداری صحیح سیستم گرمایش و موتورخانه آن، با پیگیری ها و تلاش های فراوان، عملیات بازسازی این مجموعه از سال گذشته آغاز شد و اکنون این استخر آماده خدمت به جامعه مخاطب خود و مردم شهرستان سنندج است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، اعتبار هزینه شده برای تعمیرات اساسی، بهینه سازی و تجهیز سیستم گرمایشی و موتورخانه این استخر را مبلغ ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار کرد: این مجموعه در هفته دولت و با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

غلام ویسی با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در راستای توزیع عادلانه امکانات و سرانه ورزشی در مناطق مختلف روستایی و شهری، ادامه داد: ۳ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی نیز در این هفته افتتاح و در اختیار جامعه ورزشکاران روستایی قرار خواهد گرفت.

وی با نام بردن از زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در شهرستان قروه، زمین چمن مصنوعی روستای سرا در شهرستان سقز و زمین چمن مصنوعی روستای بالک در شهرستان مریوان به عنوان ۳ پروژه ورزشی روستایی، یادآور شد: برای ساخت این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره برداری پروژه ورزشی زمین روباز گلف که به همت هیئت گلف استان و با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است، خبر داد و بیان کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی که زمین آن از طریق اداره کل ورزش و جوانان کردستان و در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تأمین شده، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع و سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.

کد خبر 2774420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha