خسروی به یک پایانه مسافری خوب و روان تبدیل شده است‌

سرویس کرمانشاه _ وزیر کشور زیرساخت های مرز خسروی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی این چند سال اخیر زیرساخت‌های مناسبی برای مرز خسروی فراهم شده و تبدیل به یک پایانه مسافری بسیار خوب و روان تبدیل شده است‌.

 اسکندر مومنی صبح روز جمعه ۲ شهریورماه در نشست ستاد اربعین که در مرز خسروی و در قرارگاه اربعین برگزار شد؛ عنوان کرد: بازگشایی مرز خسروی و شبانه روزی شدن این مرز، کمک بزرگی به کل مرزهای اربعینی بود و بخشی از بار تردد مسافری از مرزهای خوزستان و مهران به این مرز منتقل شد.

 وی زیرساخت های مرز خسروی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی این چند سال اخیر زیرساخت‌های مناسبی برای مرز خسروی فراهم شده  و  خسروی به یک پایانه مسافری بسیار خوب و روان تبدیل شده است‌ و از نلاش‌ها و زحمات استاندار کرمانشاه و مجموعه قرارگاه اربعین در این زمینه به شکل ویژه قدردانی می کنم. 

وزیر کشور ادامه داد: وضعیت مناسب تردد زوار حسینی از مرز خسروی حاصل یک کار جمعی است و نشان از همکاری، همراهی و همدلی همه دستگاه ها و مشارکت مردمی دارد.

وی بر تداوم برگزاری نشست های ستاد اربعین در طول سال تاکید کرد و گفت: پس از ایام اربعین، ستاد باید در نشست های خود به بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت بپردازد تا در سال آینده شاهد این مشکلات نباشیم‌.

مومنی به گرمی هوا اشاره کرد و گفت: با توجه به این گرمی هوا باید شرایط به گونه ای فراهم شود که زوار حسینی با کمترین میزان توقف از مرز عبور کنند.

وی بر تکمیل راه آهن خسروی _ کرمانشاه تاکید کرد و گفت: راه آهن  یک زیرساخت بسیار خوب برای تسهیل در تردد مسافری و تجارت کالا است و به ایجاد رونق اقتصادی و فرصت‌های شغلی جدید در استان کمک می کند.

وزیر کشور پیرامون طرح تعریض گردنه پاطاق گفت: مصوبه تعریض این گردنه گرفته شده و امیدوارم با اجرایی شدن این طرح، شاهد رفع مشکلات موجود و تردد آسان در این مسیر در  اربعین سال آینده باشیم.

کد خبر 2774430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha