هوشمندسازی سامانه های تامین اجتماعی، پیش نیاز ارائه خدمات بهینه است

بازرس کل استان کردستان گفت: هوشمندسازی و ارتقای سامانه های سازمان تامین اجتماعی، پیش نیاز تسریع و ارائه خدمات بهینه است.

به گزارش کرد پرس، عیسی هواسی در چهارمین هفته از برنامه های «حضور در دستگاه های اجرایی» در اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان حضور یافت و به دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات مردم پرداخت.

وی در پایان این برنامه، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یک سوم جمعیت استان از بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند، از مدیران این سازمان خواست تا با جدیت تمام به مطالبات مردم پاسخ داده و سطح و کیفیت خدمات خود را به خصوص در بخش درمان توسعه دهند.

بازرس کل استان کردستان با اشاره به فرآیند ارائه تسهیلات ارفاقی دولت در بحث بیمه اقشار کم درآمد، تاکید کرد که با دقت لازم اقشار کم درآمد رصد و از ضایع شدن حق آنها توسط افراد سودجو جلوگیری به عمل آید.

هواسی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر فعالیت کارگزاران تامین اجتماعی، از مسئولان مربوطه خواست تا با بهره گیری از فناوری های نوین از ارائه لیست های کاذب بیمه توسط مشاورین و پیمانکاران ممانعت کنند در جریان بازدیدهای مستمر از کارگاه ها، رعایت موارد مربوط به ایمنی کار را بررسی کنند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع بازنشستگان و مستمری بگیران، خواهان توجه و اهتمام ویژه در خصوص اعطای تسهیلات به این قشر آسیب پذیر شد.

بازرس کل استان کردستان با اشاره به بالا بودن مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت، عنوان داشت که نباید این موضوع بر مسایل و چالش های موجود در بخش درمان و نحوه تعامل با بخش خصوصی سایه افکند.

هواسی با اشاره مجدد به گستره چتر بیمه شدگان این سازمان، ارائه خدمات درمانی ناقص و برون سپاری بخش ها از مراحل درمان را غیر قابل قبول دانست و از مسئولان مربوطه خواست در خصوص افزایش کمی و کیفی سطح خدمات خود اقدام جدی نمایند و به مشکلات بخش ام آر آی، داروخانه و تشریفات اداری بیمارستان که از مطالبات مردمی است رسیدگی کنند.

کد خبر 2774466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha