دانش آموزان کردستانی ۱۸ رتبه برتر در جشنواره هنری امید فردا کسب کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به کسب ۱۸ رتبه برتر کشوری در جشنواره هنری امید فردا اشاره کرد و گفت: استان ۶ عنوان برتر را در پویش «سین هشتم ایران قوی» کسب کرده است.

به گزارش کرد پرس، هاشم ناظمی جلال، گفت: ۶۲ مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف توسط دانش آموزان در این استان کسب شده که نسبت به مدت زمان مشابه رشدی قابل توجه داشته است.

وی افزود: افزایش ۹۴ مورد فضای ورزشی به زیرساخت های ورزشی، رشد ۵.۷۰ مترمربع سرانه فضاهای ورزشی از ۱۸.۵۰ مترمربع به ۲۶ صدم مترمربع، احداث ۲ باب استخر سرپوشیده، افزایش ۲۱۲ باب اتاق بهداشت و ... از دیگر اقدامات حوزه تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش کردستان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از ارتقای میزان باسوادی جمعیت گروه سنی ۶ سال بالاتر استان خبر داد و اظهار کرد: میزان باسوادی جمعیت بالای ۱۰ تا ۴۹ سال به بالای استان به ۹۷.۲۴ رسیده است.

ناظمی جلال به کسب ۱۸ رتبه برتر کشوری در جشنواره هنری امید فردا اشاره کرد و ادامه داد: استان ۶ عنوان برتر را در پویش «سین هشتم ایران قوی» کسب کرده است.

وی از رشد ۱۰۰ درصدی در ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی در آموزش و پرورش استان خبر داد و یادآور شد: خدمات مشاوره ای و روانشناختی در سالجاری ۱۵ هزار و ۳۴۵ مورد بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: کسب رتبه برتر دانش آموزان استان در طرح مسطورا، مشارکت بیش از ۵۸ هزار دانش آموز در مسابقات قرآن و عترت و اعزام بیش از یک هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور از دیگر اقدامات انجام شده آموزش و پرورش استان طی سالجاری بوده است.

کد خبر 2774497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha