منبع حمایت از داعش باید از ریشه خشک شود

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان در واکنش به حمله عناصر داعش به جشنواره‌ای در آلمان اعلام کرد که منبع حمایت از داعش باید از ریشه خشک شود.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) با انتشار بیانیه‌ای به حمله عناصر داعش در تاریخ ۲۴ آگوست به جشنواره‌ای در آلمان واکنش نشان داد و اعلام کرد که منبع حمایت از داعش باید از ریشه خشک شود.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مدیریت خودگردان در رابطه با حمله ۲۴ آگوست داعش در آلمان که منجر به کشته و زخمی شدن چندین تن شد بیانیه‌ای صادر کرد.

مدیریت خودگردان در این بیانیه حادثه شهر زولینگن را «حمله تروریستی» خواند و اعلام کرد که باید علیه داعش که امنیت منطقه و کل جهان را تهدید می‌کند، یک مبارزه مشترک ایجاد کرد.

در این بیانیه، مدیریت خودگردان یادآور شد: «دولت ترکیه بقایای عناصر داعش و جبهه‌النصره را با نام‌های مختلف در آغوش می‌گیرد و برای مبارزه با داعش باید منبع حمایت از آن را از ریشه خشکاند.»

مدیریت خودگردان به خانواده قربانیان این حمله و مردم آلمان تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

این مدیریت در پایان به نقشه جدید داعش اشاره کرد و ادامه داد: «خطر جدیدی وجود دارد. خطر این است که عناصر داعش با ایدئولوژی داعش رادیکال خود به دنبال راه‌هایی برای سازماندهی مجدد در ترکیه هستند. برخی از نیروهای منطقه‌ای نقشه داعش را تسهیل می‌کنند اما ما در خط مقدم مبارزه با تروریسم و ​​ایدئولوژی داعش هستیم.»

لازم به ذکر است که در تاریخ ۲۴ آگوست، عناصر داعش با چاقو به جشنواره‌ای در شهر زولینگن آلمان حمله کردند که در نتیجه ۳ تن کشته و ۸ تن نیز مجروح شدند.

کد خبر 2774545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha