شهدای دولت قطب‌نمایی هستند که راه درست را به ما نشان می‌دهند / مدیریت میدانی اربعین کار کوچکی نبود

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آخرین روز از هفته دولت با استاندار ایلام دیدار و با اهدای لوح سپاس از زحمات وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات سپاه استان در اربعین حسینی، عنوان کرد: خدا را شکر امسال اربعینی رقم خورد که بنا به اظهارات مردم سی ناراضی از مرز مهران تردد نکرد و همه این‌ها گویای عزت و سربلندی نظام است که به اربعین به عنوان پدیده‌ای تمدن ساز می‌نگرد و اعتقاد داریم مسئله ظهور از مسیر اربعین محقق خواهد شد.

حسن بهرام نیا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رجایی و باهنر شهدای دولت و در رأس آنها شهید آیت الله رئیسی، عنوان کرد: اگر پایگاه مردمی انقلاب نبود اتفاقات دهه ۶۰ منجر به سقوط حاکمیت می‌شد و این پایگاه مردمی به خاطر اتصال نظام ریشه‌های عاشوراست.

وی ادامه داد: پیوند مردم ما و نظام اسلامی با مفاهیم عاشورایی، انقلاب ما را امروزه به یک شجره طیبه تبدیل کرده است که تناوری و اقتدار آن نتیجه مجاهدت شهدای انقلاب و دفاع مقدس و حرم و امنیت بوده است. 

استاندار ایلام اظهار داشت: باید با روحیه جهادی، فکر و عمل و اقدامات شهدای دولت را نصب العین قرار دهیم چرا که اینان قطب نمایی هستند که جهت درست را به ما نشان می‌دهند و این راه از مسیر امامت و ولایت می‌گذرد. 

وی خاطرنشان کرد: باید با مردم صادق باشیم و ارتباط بیشتری با جامعه بگیریم، فاصله‌ها را کم کنیم و با کارکرد جهادی برای حل مشکلات کشور و مردم شب از روز نشناسیم که امید است دولت چهاردهم نیز با نصب العین قرار دادن قوانین بالادستی، همفکری و هم افزایی مجموعه استان اعم از شورای تامین شورای برنامه‌ریزی و مجموعه مدیران در همین مسیر مسیر خدمتگزاری را ادامه دهد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام نیز در این دیدار، ضمن تبریک هفته دولت، عنوان کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و به طور ویژه شهید رئیسی را گرامی می‌داریم و ما هر چه داریم از شهداست و شهدا نقشه راه را برای ما مشخص کرده‌اند و دولتمردان نیز به فضل الهی در همین مسیر حرکت می‌کنند.

وی افزود: در اربعین شاهد زحمات استاندار محترم، پیگیری های مجدانه، نظارت میدانی، حضور در جلسات و کنترل امور از نزدیک شما بودیم که در نتیجه آن اربعین به بهترین وجه برگزار و زائران به سلامت آمدند و برگشتند.

سردار حسینی تأکید کرد: مدیریت میدانی اربعین با ابعاد و جنبه‌های مختلف و بزرگی که دارد و هماهنگی‌های دو استان مرزی واسط و ایلام، کار کوچکی نبود که خدا را شکر استان ما بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمد.

در پایان فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اهدای لوح سپاس به مناسبت هفته دولت از استاندار ایلام قدردانی کرد. در این لوح آمده است: این روز را به جنابعالی که با تلاش‌های چشمگیر، شبانه روزی و توأم با صداقت در جهت پیشرفت و توسعه استان ایلام نقش و رسالت خود را به اثبات رسانیده‌اید تبریک عرض می‌نمایم.

کد خبر 2774664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha