پرونده ۴۰۰ میلیارد تومانی با موضوع تقسیم ترکه در سنندج به صلح و سازش رسید

معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان گفت: با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان به صلح و سازش ختم شد.

به گزارش کرد پرس، بهادر اسدی گفت: وراث سنندجی پرونده تقسیم ترکه جهت تقسیم اموال و ماترک دادخواست حقوقی را در دادگستری سنندج مطرح کرده و در اثنای رسیدگی به پرونده طی مرقومه ای به دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان واقع در ساختمان شورای حل اختلاف سنندج مراجعه و خواستار ورود صلحیاران به موضوع شدند.

وی اظهار کرد: دبیرخانه ستاد صبر نیز پس از ثبت موضوع و ارجاع به عنوان میز خدمت به ۲ نفر ازصلحیاران پرتلاش و توانمند شهرستان سنندج و با توجه به وظیفه ذاتی و اهداف ستاد صبر و با توجه به ارزش املاک و ماترک جلسات متعددی برگزار کرده و طرفین را به مصالحه دعوت کردند و صبورانه خواستار صلح و سازش و حل اختلاف شدند.

معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان افزود: در نهایت با تلاش این ۲ نفر صلحیار و با بزرگ منشی وراث، ماترک متوفی که ارزش مالی آن ۴۰۰ میلیارد تومان که در بهترین موقعیت مکانی شهرستان سنندج شامل ۴ دهنه مغازه، ملک مسکونی ۳ طبقه و ... است، تقسیم و هر کدام از وراث نیز سهم خود را در یکی از دفترخانه های اسناد رسمی به نام خود به ثبت رساندند.

اسدی ادامه داد: این اقدام صلحیاران ضمن برطرف کردن اختلاف پیش آمده بین وراث در عین صمیمیت، سهم هر کدام به نسبت سهم خود پرداخت و دادخواست پرونده مطروحه در دادگستری نیز مختومه شد.

کد خبر 2774721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha