۳ مجتمع خدمات رفاهی در کردستان آماده بهره برداری است

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: مراحل ساخت سه مجتمع خدمات رفاهی در استان به پایان رسیده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مازیار شریعتی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: ۷ مجتمع دیگر خدمات رفاهی در استان در حال ساخت است و علاوه بر آن موافقت اصولی احداث ۳ مجتمع دیگر نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای استان در حال فعالیت است که برای ۲۴۶ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است، افزود: ارزش روز این ۱۷ مجتمع یک هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در سال جاری موافقت اصولی احداث ۴ مجتمع به دلیل اتمام مهلت قانونی در ساخت آن ملغی شد.

شریعتی ادامه داد: در استان کردستان به واسطه وجود مرزهای باشماق و سیرانبند، نیازمند افزایش مجتمع های رفاهی و ورود سرمایه گذار به این حوزه است.

وی یادآور شد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و کمک به توسعه مجتمع های رفاهی، آسفالت ورودی این مجتمع ها برعهده این اداره کل است و در همین راستا امسال ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2774754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha