توافق شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه و SDF جهت تبادل اسرا

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از مبادله یک عضو شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه که در اسارت آنها بوده با جسد یکی از نیروهای مجلس نظامی منبج خبر داد.

به گزارش کردپرس، نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که در یک توافق مبادله اسرا یک تن از اعضای شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه که در اسارت آنها بوده را با جسد یکی از نیروهای مجلس نظامی منبج مبادله کرده‌اند.

مرکز رسانه‌ای SDF در رابطه با توافق خود با شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه این مرکز آمده است: «در تاریخ ۳۱ آگوست، نیروهای SDF در مبادله‌ای که توسط میانجی‌های محلی انجام شد، پیکر یکی از اعضای کشته شده مجلس نظامی منبج را از شبه‌نظامیان تحت حمایت ترکیه تحویل گرفتند.»

در ادامه بیانیه ضمن اشاره به اینکه دریافت جسد در حومه منبج انجام شده، آمده است: «شبه‌نظامی مبادله شده با نام «محمد نور دعبول» یکی از اعضای شبه‌نظامیان تحت حمایت ترکیه است و در اواخر سال ۲۰۲۰ در یک کمین در حومه غربی گره‌سپی توسط نیروهای SDF دستگیر و به اسارت گرفته شد. این فرد در ازای دریافت جسد عضو مجلس نظامی منبج مبادله شد.»

لازم به ذکر است در بیانیه SDF به هویت عضو مجلس نظامی منبج اشاره نشده است.

کد خبر 2774787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha