شهروندان کرمانشاهی همچنان منتظر اجرای پل آبشوران

سرویس کرمانشاه _ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بر ساماندهی پل آبشوران واقع دز سه راه برق شهر کرمانشاه در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش کردپرس؛ جلسه هماهنگی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی ، مدیران کل استانداری کرمانشاه با مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص پروژه ساماندهی پل رودخانه آبشوران در مجاورت مسجد آیت الله بروجردی برگزار شد.

این جلسه به درخواست شهرداری کرمانشاه جهت رفع موانع تاسیسات زیرزمینی در مسیر پروژه ساماندهی پل آبشوران در مجاورت مسجد آیت الله بروجردی، امروز پنجشنبه پانزدهم شهریور ماه با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری  و مدیران کل مدیریت بحران و دفتر فنی استانداری کرمانشاه و همچنین مدیران و نمایندگان شهرداری، شرکت‌های توزیع برق، آبفا، برق منطقه‌ای، آب منطقه‌ای، پیمانکار و مشاور پروژه در محل کارگاه پروژه تشکیل شد.

 نجفی معاون استاندار در این جلسه با بررسی راهکارهای ممکن، بر  برطرف نمودن موانع ساماندهی و تکمیل پروژه تاکید کرد ، همچنین در این جلسه معارضین تاسیساتی به نمایندگان شرکت‌های یاد شده ابلاغ شد.

لازم به ذکر است پروژه مزبور به علت عدم رفع معارضین تاسیساتی مدتی متوقف شده بود که امید است با دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با رفع معارضین تاسیساتی،  ادامه پروژه توسط شهرداری کرمانشاه انجام شود.

کد خبر 2774899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha