تجهیزات اطفا حریق برای یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی توزیع شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی از توزیع تجهیزات تخصصی اطفا حریق و اقلام جیره غذایی برای کلیه پرسنل مجموعه یگان حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی خبر داد.

رضا معصومی در این باره گفت : این تجهیزات شامل دستگاه دمنده ، آتش خاموش کن ، فلکسی بک ( آب پاش ) ، آتش کوب و کپسول های آتش نشانی co۲ است که با اعتباری بالغ بر۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی خریداری شده و در اختیار تمامی ادارات حفاظت محیط زیست و پاسگاه های محیطبانی سراسر استان قرار گرفت.

او با بیان اینکه جیره محیطبانان مطابق ضوابط و شرایط اعلامی یگان سازمان در فواصل و زمان بندی تعیین شده توزیع می گردد، گفت : توجه به معیشت محیط‌بانان، پیش‌نیاز بهبود وضعیت محیط زیست است و تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای عمومی و تخصصی شغلی این عزیزان انجام می دهیم. 

معصومی با اشاره به برگزاری سومین دوره  آموزشی محیط بانان توسط سازمان گفت : این دوره ها به منظور  دانش افزایی و ارتقای عملکرد محیطبانان در دو سطح بدو خدمت و تخصصی برگزار می شود که  محیطبانان استان بصورت گروه بندی شده در بازه های زمانی مختلف به این دوره ها اعزام می شوند.

 

کد خبر 2775217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha