رئیس جمهور از نخبگان ایلامی در اداره کشور بیشتر استفاده کند

سرویس ایلام - نماینده مردم استان و رئیس مجمع نمایندگان ایلام در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس عنوان کرد: رئیس جمهور از نخبگان ایلامی در اداره کشور بیشتر استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی عنوان کرد: گاهی احساس می‌شود که تذکرات و فریادهای نمایندگان مجلس آب به غربال انداختن است و اگر برای مردم نهادینه شود که مجلس قانون می‌نویسد و دستگاه اجرا آن را بایگانی می‌کند، باید فریاد وا مصیبتا سر داد.

وی افزود: به عنوان مثال، مجلس باید اهمال کنندگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را به صلابه همان قانونی بکشاند که خودش مصوب کرده.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم خطاب به دکتر پزشکیان ریاست جمهوری نیز عنوان کرد:اگر تمام کارهای دولت را زمین بگذارید و فقط بر اشتغال جوانان تمرکز کنید، به بیراهه نرفته‌اید.

فلاحی نخبگان کشور را سرمایه اصلی ایران دانست و گفت: انتظار می‌رود ریاست جمهوری از نخبگان ایلامی به عنوان بخشی از ثروت کشور در اداره امور و اعطای مسئولیت‌ها بیشتر استفاده کند و آنها را از فراموشکده‌های سیاسی و اقتصادی بیرون بکشد چرا که نخبگان ایلامی ثابت کرده‌اند می‌توانند موانع دولت‌های مختلف را از سر راه پیشرفت و توسعه کشور بزدایند.

کد خبر 2775286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha