روزنامه‌نگاران در سلیمانیه آزادند اما با رضایت نیروهای امنیتی

خبرنگار یکی از رسانه‌های وابسته به اتحادیه میهنی کردستان ضمن انتقاد از قباد طالبانی، معاون نخست وزیر اقلیم کردستان، گفت: روزنامه نگاران در سلیمانیه آزادند اما با رضایت نیروهای امنیتی.

به گزارش کردپرس به نقل از باسنیوز، نبز رشاد، خبرنگار رسانۀ وابسته به یکی از جناحهای اتحادیه میهنی کردستان در صفحه شخصی فیسبوک خود نوشت: بنای یادبود حقیقت بدون حضور خانواده شهدای قلم (روزنامه‌نگاران) در سلیمانیه افتتاح شد.

وی تصریح کرد: قباد طالبانی می‌گوید روزنامه نگاران در سلیمانیه آزادند! بله همینطور است کاک قباد، اما با رضایت نیروهای امنیتی!

این خبرنگار گفتگوی خودش و یکی از همکارانش را تعریف می‌کند و می‌گوید: "در یکی از سفرهایم به سلیمانیه، طی نیم ساعت 15 مورد سوژه را به همکارم پیشنهاد دادم، سوژه هایی عادی مثل (نبود جاده اسفالت در سلیمانیه، کمبود آب در برخی از محله‌ها، آتش زدن درختان صنوبر، فعالیت پالایشگاه غیر دولتی در خارج از سلیمانیه..). اما گفت مراقب باش نبز جان، بدبختمان نکن، به ما گفته‌اند از این کارها نکنید، فقط اخبار فستیوالها، فرش قرمزها و تظاهرات مجاز خودمان و همایشهای شعر و ادب را پوشش دهید!".

اتحادیه میهنی کردستان درحالی درمورد شهدای قلم چانه‌زنی می‌کند که تاکنون روزنامه نگاران زیادی در سلیمانیه کشته شده‌اند و مقصر اکثر این کشته ها نیز اتحادیه میهنی و مقامات آن هستند، کاوه گرمیانی، آمانج بابانی، لانه هاوسری و لیلا کوردسات و چند تن دیگر از جمله این روزنامه‌نگاران هستند.

کد خبر 2775289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha