از اعضاء عرب و ترکمانی تحریم کننده نشست های شورای استان کرکوک می خواهم در نشست های شورای استان کرکوک شرکت کنند

حسیبه عبدالله، عضو اتحادیه میهنی کردستان در شورای استان کرکوک، از اعضاء عرب و ترکمانی تحریم کننده نشست های این شورا خواست برای خدمت به مردم این استان، در نشست ها شورای اسلامی استان کرکوک شرکت کنند.

به گزارش کردپرس، حسیبه عبدالله، عضو اتحادیه میهنی کردستان در شورای استان کرکوک، در گفتگو با خبرگزاری«بغداد الیوم» گفت: استان کرکوک در طول سال‌های گذشته مرحله دشواری، از جمله به حاشیه رانده شدن و حذف اقوام را پشت سرگذاشته است، اما اکنون وارد مرحله تازەای که مرحله صلح و برادری و همزیستی بین اقوام است، شده است.

وی از اعضاء عرب و ترکمانی تحریم کننده نشست های این شورا خواست برای خدمت به مردم این استان، در نشست های شورای اسلامی استان کرکوک شرکت کنند.

حسیبە عبداللە تصریح کرد: اعضاء عرب و ترکمانی شورای استان کرکوک از طریق مشارکت در نشست های این شورا می توانند به اهالی این استان خدمت کنندو به 7 سال به حاشیه رانده شدن برخی اقوام و ظلم و ستم رژیم صدام پایان دهند.

گفتنی است که جبهه ترکمانی عراق پیشتر اعلام کرده بود که اعضای ترکمانی  شورای استان کرکوک به دلیل عدم اعطای مناصبی به ترکمان ها دراستان کرکوک ،به تحریم نشست های این شورا ادامه خواهند داد.

کد خبر 2775302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha