هفته وحدت فرصتی برای تجدید عهد مسلمانان با ارزش‌های مشترک

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته وحدت عنوان کرد: هفته وحدت فرصتی است برای تجدید عهد مسلمانان با ارزش‌های مشترک و ترویج دوستی و همبستگی که یادآوری ولادت حضرت محمد (ص) به‌عنوان یک الگوی انسانی و اخلاقی، می‌تواند الهام‌بخش تلاش‌ها برای ایجاد جهانی بهتر و عاری از تنش باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی عنوان کرد: هفته وحدت با پیشنهاد امام خمینی (ره) نام‌گذاری شد تا به تقویت روابط بین مسلمین کمک کند و فرصتی برای یادآوری اهمیت همبستگی و همکاری مسلمانان در برابر چالش‌های جهانی و اختلافات مذهبی است.

 نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: تولد پیامبر اسلام (ص)، نه‌تنها به‌عنوان آغاز دین اسلام، بلکه به‌عنوان نمادی از رحمت و محبت برای بشریت مطرح است. ایشان به دعوت به صلح، وحدت و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز تأکید داشتند.

 وی یادآور شد: هفته وحدت به ایجاد فضایی مناسب برای گفت‌وگو و تبادل نظر بین مذاهب مختلف کمک می‌کند و می‌تواند به کاهش تنش‌ها و اختلافات کمک کند.

مرادبیگی خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصتی است برای تجدید عهد مسلمانان با ارزش‌های مشترک و ترویج دوستی و همبستگی، یادآوری ولادت حضرت محمد (ص) به‌عنوان یک الگوی انسانی و اخلاقی، می‌تواند الهام‌بخش تلاش‌ها برای ایجاد جهانی بهتر و عاری از تنش باشد.

 وی تصریح کرد: صحبت‌های رهبر انقلاب در خصوص هفته وحدت بیانگر رویکردی است که همه مسئولان باید داشته باشند و در بین مسلمان تنش‌ها را کنار گذاشته و با هم متحد شوند تا دشمن نتواند بر ملت‌های مسلمان غلبه کند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان ابراز کرد: امروزه باتوجه ‌به‌منویات رهبر انقلاب مسلمانان باید اختلافات را کنار گذاشته و نقاط اشتراک را پیدا کنند.

انتهای پیام

کد خبر 2775430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha