از 3 میلیون و 700 هزار رای دهنده، 700 هزار نفر به اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان رای می‌دهند

رئیس جنبش نسل نو بیان کرد: در انتخابات پارلمان کردستان اگر مردم معترض به پای صندوق های رای بروند، جنبش نسل نو به حزب اول کردستان تبدیل خواهد شد.

به گزارش کردپرس، شاسوار عبدالواحد، رئیس جنبش نسل نو در اظهاراتی به روزنامه نگاران گفت: اگر مردم معترض به پای صندوق های رای بروند، ما می توانیم به حزب اول اقلیم کردستان تبدیل شویم و حکومت را در دست بگیریم.

وی اشاره کرد: از 3 میلیون و 700 هزار رای دهنده در اقلیم که 700 هزار نفر از آنها رای دهندگان اتحادیه میهنی کردستان و حزب دمکرات کردستان هستند، اگر یک میلیون نفر از سه میلیون معترض به جنبش نسل نو رای دهند، به دست گرفتن قدرت رویا نخواهد بود.

وی افزود: ما به عنوان جنبش نسل نو و یک اپوزیسیون، هرگز مردم را نفروختەایم، آرای خود را با پست و مقام عوض نکردیم، اگر مردم معترض و ناراضی به پای صندوقهای رای بروند، مطمئنم می‌توانیم به حزب اول کردستان تبدیل شویم.

شاسوار عبدالواحد تصریح کرد: اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان نمی‌توانند در انتخابات آتی هیچ گونە تقلبی انجام دهند، اما عدم مشارکت در انتخابات به نفع این دو حزب خواهد بود و آرای آنها مانند قبل خواهد ماند.

کد خبر 2775500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha