کردستان نیازمند نگاه تبعیض آمیز مثبت است

استاندار سابق کردستان گفت: توفیق خدمت به مردم کردستان، بسیار ارزشمند است که امیدوارم توانسته باشم در طول حدود ۳ سال حق مردم کردستان را ادا کرده باشم.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تکریم و معارفه استاندار کردستان، گفت: استان کردستانی استانی است با ظرفیت های گوناگون، که محرومیتی بر آن عارض شده که حاصل پیش از انقلاب است که باید سرزمینی مانند کردستان باید محروم می ماندند.

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی به دلیل اتفاقات داخلی و بعد از آن جنگ تحمیلی، فرصت توسعه و پیشرفت از کردستان گرفته شد و زنانی که استان های مرکزی با دلار ۷ تومانی توسعه می بافتند، کردستان درگیر جنگ و ناآرامی بود.

استاندار سابق کردستان اظهار کرد: امیدواریم در دولت چهاردهم همانطور که دکتر پزشکیان رئیس جمهور کشور قول خود مبنی بر انتصاب استاندار کرد اهل سنت را عملی کرد، نگاه تبعیض آمیز مثبتی هم نسبت به اعتبارات و توسعه این استان داشته باشد.

زارعی کوشا ادامه داد: کردستان به واسطه اینکه کانون بحران در زمان ناآرامی های ۲ سال گذشته کشور شناخته می شد، اما با کمترین هزینه مالی و جانی اوضاع را کنترل و با جشن بزرگ امت احمد، مردم نشان دادند که حقیقت مردم کردستان وفاداری به انقلاب و خون شهداست.

وی یادآور شد: امروز کردستان علیرغم بیان رسانه های مزدور و معاند، دل در گرو این انقلاب دارند و چند سال است که میزبان زائران اربعین حسینی از طریق مرز باشماق مریوان هستند و نشان دادند که دل در گرو ائمه اطهار دارند.

استاندار سابق کردستان بیان کرد: امروز بیش از ۳ همت پروژه در کردستان تعریف شده که بیشتر آنها در صورت تامین اعتبار ۲ همتی می توانند تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

کد خبر 2775542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha