۹۵ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی کردستان مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از مصرف بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی استان در شش ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی در دیدار با فرماندار شهرستان دیواندره از مصرف بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان در شش ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: این شرکت با تهیه زیرساخت های لازم و هماهنگی های صورت گرفته سوخت ۳۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه ادوات بخش کشاورزی استان را به صورت الکترونیکی توزیع می کند.

وی سپس به مباحث کشاورزی و فعالیت ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‏دیواندره اشاره کرد و افزود: در شش ماهه نخست امسال در بخش کشاورزی این شهرستان ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز تأمین و توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۳ درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از فعال بودن هشت جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و پنج جایگاه سی ان جی در ناحیه دیواندره خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه سوخت نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده های نفتی به خوبی مهیا شده است.

نوکانی به آغاز تأمین و ذخیره سازی نفت سفید موردنیاز بخش روستایی استان و توزیع الکترونیکی آن اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان وجود دارند که سهمیه سالیانه آنان بر روی کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تخصیص نفتگاز بر اساس اسناد حمل برخط در راستای ساماندهی چرخه عرضه و تقاضای نفتگاز، عدالت در توزیع و صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق و مصرف نامتعارف سوخت؛ خواستار همکاری و تعامل فرمانداران و سایر ادارات مترتب با این شرکت جهت اجرای مطلوب این طرح در استان شد.

کد خبر 2775576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha