برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران حوزه فرهنگ و هنر ایلام

سرویس ایلام - صبح امروز دوشنبه، آیین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران حوزه فرهنگ و هنر در سالن سینما فرهنگ ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در مراسم (یاد ماندگاران) تجلیل از کارکنان ایثارگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رونمایی از هشت عنوان کتاب دفاع قدس و خاطره گویی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: جایگاه شهدا و همه کسانی که در دفاع مقدس نقش آفرین بودند و همچنین بزرگ مردانی که اکنون کار دفاع و تنبیه متجاوزان به حقوق بشر را بر عهده دارند بسیار ارزشمند است.

محمد سبحان حسنی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس گفت: حماسه ها و دست آوردهایی که طی ۸ سال دفاع مقدس خلق شده لازم است که نسل کنونی انقلاب را با آن آشنا کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: مراسم تجلیل از ماندگاران به همت اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تجلیل از ایثارگران برگزار گردید.

علی هلشی افزود: امیدواریم این پیوند ناگسستنی بین نسل کنونی از فرزندان انقلاب و ماندگاران دفاع مقدس و آثار گرانقدرشان ادامه دار باشد.

کد خبر 2775586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha