از خبرنگاران ایلامی فعال در اربعین تجلیل شد

سرویس ایلام - طی آیینی و با حضور استاندار ایلام از خبرنگاران فعال استان در انعکاس رویداد بزرگ اربعین حسینی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بیان داشت: مردم ایلام در دفاع مقدس نقش‌آفرینی خود را اثبات کردند و شیرزنان و شیرمردان کشورمان با همه وجود ایستادگی کردند. امروز در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جایگاه نظام جمهوری اسلامی ممتاز است.

حسن بهرام نیا با قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس کنگره بزرگ اربعین، گفت: دیدم که چگونه خبرنگاران با عشق و سوز و گداز اهل‌بیتی با پای دل به میدان پرافتخار اربعین آمدند؛ از صمیم قلب و با همه وجود از همه اصحاب رسانه که در خلق حماسه اربعین تلاش کردند قدردانی دارم.

وی با یادآوری ثبت لحظات ماندگار جان‌فشانی رزمندگان دفاع مقدس توسط شهید آوینی، گفت: شهید مرتضی آوینی در مقطع بسیار سخت و سهمگین دوران دفاع مقدس با دوربین و قلم خود در جریان رگبار گلوله‌ها، خبر و فیلم تهیه کردند و با هنرنمایی خاصی این صحنه‌ها را به رشته تصویر درآوردند و روایت کردند.

استاندار ایلام با اشاره به درخواست خبرنگاران برای احداث قرارگاه رسانه‌ای در مرز مهران، عنوان کرد: قرارگاه رسانه‌ای اربعین برای خبرنگاران در بهترین نقطه مرز مهران احداث می‌شود و این موضوع امروز تعیین تکلیف و تا پایان همین هفته اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به کاهش تصادفات منجر به فوت در استان ایلام اشاره کرد و گفت: اربعین امسال در مقایسه با اربعین سال گذشته ۵۷ درصد تصادفات منجر به فوت  کاهش یافت. 

بهرام نیا نقد منصفانه و انعکاس مشکلات مردم‌ را بهترین هدیه خبرنگاران به مدیران ذکر کرد و بیان داشت: نقد منصفانه و پیشنهادات سازنده خبرنگاران را با جان و دل می پذیریم چراکه این نقدها می‌تواند سازنده باشد.

 او گفت: کماکان تا آخرین لحظه مسئولیت وظیفه داریم خدمت‌گذار مردم باشیم و تا آخرین لحظه کاری با تمام وجود تلاش خواهیم کرد و انتظار است شما خبرنگاران در این مسیر به ما کمک کنید.

وی با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، گفت: برای باشکوه برگزار شدن کنگره اربعین‌حسینی ریل‌گذاری کردیم. طی سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

کد خبر 2775600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha