آمار ایجاد فیبر نوری در آذربایجان غربی مایوس کننده است

بازرس‌کل قضایی استان آذربایجان غربی گفت:.هرگونه توقف اجرای پروژه که منجر به عقب ماندگی شهرهای استان و عدم دسترسی مردم به زیر ساختهای ارتباطی شود ،غیر قابل قبول بوده و برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش کردپرس، روح‌الله محبوبی در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، شهرداری ارومیه و مدیرعامل شرکت صبانت (مجری طرح فیبر نوری در آذربایجان غربی) برگزار شد، با اشاره به عقب‌ماندگی‌های موجود در ایجاد و توسعه زیرساخت مربوط به ارتباطات الکترونیکی در استان، گفت: آمار مربوط به ایجاد فیبر نوری در استان را مأیوس کننده است.

او تاکید کرد:   هرگونه توقف اجرای پروژه که منجر به عقب ماندگی شهرهای استان و عدم دسترسی مردم به زیر ساخت‌های ارتباطی شود، غیرقابل قبول بوده و برخوردهای قانونی لازم با ایجادکنندگان موانع صورت خواهد گرفت.

محبوبی در بخش دیگری از سخنان خود، توقف عملیات مربوط به اجرای فیبر نوری در شهرستان ارومیه که در اثر  اختلافات موجود بین شهرداری با شرکت مجری طرح بوجود آمده است را غیرقابل قبول دانسته و گفت: راهکارهای لازم پیرامون رفع هرچه سریعتر اختلافات و رفع موانع موجود باید ارائه شود.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تقدیر از همراهی بازرسی کل استان اولین مانع در شروع پروژه در سال 1402 را عدم صدور مجوز شهرداری‌ها برای حفاری عنوان کرد و گفت: با ورود بازرسی‌کل استان موانع از پیش پای پروژه برداشته شده و تاکنون نیز پروژه با روند و سرعت مناسبی در درسطح شهرهای استان در جریان است.

کد خبر 2775626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha