حزب دمکرات کردستان خطاب به اتحادیه میهنی: قادر نیستید ما را ساقط کنید

دبیر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان پاسخ شدیدالحنی به اتحادیه میهنی کردستان داد و اعلام کرد شما این توانایی را ندارید که ما را ساقط کنید و افزود حزب دمکرات کردستان تنها خود می‌تواند خود را از بین ببرد ما به عنوان حزب دمکرات کردستان از سال ۱۹۴۶ مدرسه «کردستانی بودن» بوده‌ایم.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، فاضل میرانی دبیر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد اتحادیه میهنی توان ساقط کردن ما را ندارد حزب دمکرات کردستان تنها خود  می‌تواند خود را از بین ببرد.

فاضل میرانی در مصاحبه با رسانه حزب متبوعش گفت: «گفتمان اتحادیه میهنی غیرشفاف است نه گفتمان اپوزیسیون است و نه گفتمان حاکمیت، یا باید به طور کامل در جبهه اپوزیسیون  قرار گرفت یا در منصب حاکمیت».

میرانی افزود: ملت ما هوشیار است در طی دو ماه به هیچ جناحی باور نخواهد کرد، آرای کسانی که مخالف حزب دمکرات کردستان بودند و از دولت خارج شدند کاهش پیدا کرد.

فاضل میرانی گفت: «ما نه از گذشته خود واهمه داریم و نه از آن شرمساریم، همه بعداز برگزاری رفراندوم برای ما کفن دوخته بودند، اما مردم به حزب ما رای دادند آنچه هم که عملی شده است به خاطر وجود حزب دمکرات کردستان انجام گرفته است اما مردم دیگر هم با ما همراه بوده‌اند، ما صاحب یک رهبر و یک فرد تصمیم گیرنده هستیم و جناح دیگری نداریم ما به عنوان حزب دمکرات کردستان از سال ۱۹۴۶ مدرسه کردستانی بودن بوده‌ایم».

کد خبر 2775752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha