استفاده از فناوری های روز در آموزش آتش نشان ها ضروری است

فرماندار شهرستان سنندج گفت: توسعه و تقویت آموزش ها بر اساس فناوری های روز در آموزش آتش نشان ها ضروری است.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، گفت: شغل آتش نشانی شغلی پرمشتقت است و کسانی که پا در این مسیر می گذارند حقیقتا با جان خود بازی می کنند و اگر به واسطه روحیه ایثار و جهاد نباشد نمی توانند در این لباس مقدس خدمت کنند.

وی بر تقویت و توسعه هرچه بیشتر آموزش ها در آتش نشانی شهری سنندج تاکید کرد و افزود: آموزش های به روز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان سنندج اظهار کرد: امروزه آموزش نیاز جدی مجموعه های تخصصی مانند آتش نشانی است این آموزش ها باید با علوم و تکنولوژی های روز آمیخته شود.

عسکری همچنین ضمن تبریک به استاندار جدید کردستان، ادامه داد: زارعی کوشا در طول ۳۴ ماه خدمت شبانه روزی تمام توان و تلاش خود را برای پیشبرد ریل توسعه در کردستان بکار گرفت.

وی یادآور شد: انتخاب استاندار جدید نیز که شناخت خوبی از استان دارد بستر را برای ادامه این روند توسعه ای و انجام کارهای بزرگ در استان فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان سنندج خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، بیان کرد: باید وجود استاندار جدید را که تجربه فعالیت در شورای شهر سنندج دارند برای شهر یک فرصت بدانید و از این فرصت پیش آمده به نحو احسن بهره بگیرید.

عسکری گفت: مجموعه مدیریت شهری در تعامل بسیار مثبت که با شورا دارند از این فرصت به نحو کافی استفاده کنند چرا که این موضوع خیر و برکت برای شهر خواهد بود.

کد خبر 2775787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha