افزایش تعداد گردشگران اقلیم کردستان به هفت میلیون و 200 هزار نفر محتمل است

ابراهیم عبدالمجید، سخنگوی سازمان گردشگری اقلیم کردستان، از افزایش تعداد گردشگران اقلیم به هفت میلیون و 200 هزارنفر در مقایسه با سال گذشته خبرداد.

به گزارش کردپرس، ابراهیم عبدالمجید، سخنگوی سازمان گردشگری اقلیم کردستان، در گفتگو با  خبرگزاری «شفق نیوز» گفت:بهبود زیرساخت‌های بخش گردشگری و حمایت‌های مراکز گردشگری و  وجودمکان‌های جذاب در اقلیم، به افزایش تعداد گردشگران درسال جاری کمک کرده است، لذاانتظار می‌رود تعدادگردشگران در مقایسه با سال گذشته افزایش یاید.

ابراهیم عبدالمجید، با بیان اینکه انتظار می رود که تعداد گردشگران اقلیم کردستان درسال جاری  بیشتر از سال گذشته  شود، زیرا در حال حاضر تمرکزسازمان گردشگری بر ایجاد فضای مناسب برای گردشگران به جای برآورد آمار گردشگران است،افزود: سازمان گردشگری اقلیم کردستان در سال جاری تلاش های خود را برای ارتقای بخش گردشگری در سطح محلی و بین المللی متمرکز کرده است ومسئولان گردشگری در بسیاری از نمایشگاه ها، کارگاه ها و کنفرانس های بین المللی صنعت گردشگری با هدف ترویج این صنعت شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: سازمان گردشگری اقلیم کردستان درحال تهیه یک برنامه بلندمدت هشت ساله برای  ساماندهی فعالیت های گردشگری وایجاد فرصت شغلی برای 150 مرد و زن جوان است که انتظار می رود در سال جاری  پذیرای 7 میلیون و 200 هزار گردشگرباشد.

کد خبر 2775858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha