پدر و جدت نتوانستند حزب دمکرات را ساقط کنند، خودت و پسرت هم نمی‌توانید آن را ساقط کنید

علی حسین مسئول دفتر هماهنگی حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه و حلبچه در واکنش به سخنان بافل طالبانی علیه حزب دمکرات کردستان گفت: پدر و پدربزرگت نتوانستند حزب دمکرات کردستان را ساقط کنند خودت و پسرت هم نمی‌توانید آن را ساقط کنید.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری آوینه، علی حسین، مسئول دفتر هماهنگی حزب دمکرات کردستان در استان سلیمانیه و حلبچه در نشستی مطبوعاتی بیان داشت: «او خود در تلویزیون به زبان انگلیسی گفت که به تنهایی این کار را انجام نداده بلکه با امضا و تأیید ۲۸ نفر آن را انجام داده است، حال آمده و درمورد ما چانه زنی می‌کند و می‌گوید: حزب دمکرات کردستان را ساقط می‌کنیم!».

 وی اضافه کرد که حزب دمکرات کردستان به دست دو فرد ناپخته در سیاست سقوط نخواهد کرد.

علی حسین افزود: «اما با چه چیزی آن را ساقط می‌کنید؟ پدر و پدربزرگت نتوانستند این حزب را ساقط کنند، خودت و پسرت هم نمی‌توانید آن را ساقط کنید، حزب دمکرات کردستان درخت بلوط کردستان است».

این مسئول حزب دمکرات کردستان همچنین گفت: «حزب دمکرات کردستان با طوفان دشمنان، انفال و حملات شیمیایی ساقط نشد، این حزب با توطئه های بین المللی و منطقه ای هم ساقط نشد، به دست دو فرد ناکامل در سیاست که به تازگی کلمه سیاست را یاد گرفته‌اند نیز سقوط نخواهد کرد».

شایان ذکر است که اظهارات علی حسین درحالی مطرح می‌شود که بافل طالبانی در نخستین میتینگ تبلیغات انتخاباتی اتحادیۀ میهنی کردستان در شهر سلیمانیە گفت: «با توکل به خداوند بزرگ این حاکمیت فاسد و کریه را ساقط خواهیم کرد».

کد خبر 2775870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha