بازدید هیئت نظامی اقلیم کردستان از نهادهای نظامی آمریکا

سرویس جهان- هیئتی از وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان از نهادهای تامین لجستیک ارتش آمریکا، وابسته به پنتاگون بازدید و با مقامات نظامی آمریکا گفتگو کرد.

به گزارش کردپرس، بر اساس بیانیه آژانس لجستیک دفاعی آمریکا، هیئتی از مقامات ارشد وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان عراق ضمن بازدید از آژانس لجستیک دفاعی آمریکا وابسته به پنتاگون، با روش های جدید تامین لجستیک نیروهای نظامی آشنا شد.

مقامات ارشد نظامی اقلیم کردستان در سفر به آمریکا از چند نهاد دفاعی وابسته به وزارت دفاع آمریکا، با امکانات لجستیکی ارتش آمریکا و یافته های جدید در زمینه مدیریت لجستیک آشنا شدند.

ژنرال فردریک تارانتینو، نماینده دفتر همکاریهای امنیتی آمریکا، درباره بازدید هیئت وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان از نهادهای نظامی آمریکا گفت که در این سفر مقامات ارشد نظامی وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان با آخرین یافته ها و روش های تامین و مدیریت لجستیک نظامی که در حال حاضر در ارتش آمریکا اعمال می شود، آشنا شدند.

او درباره علت فراهم کردن زمینه سفر هیئت نظامی ارشد اقلیم کردستان به آمریکا گفت این امر برای ایجاد تعامل نظامی بیشتر میان آمریکا، عراق و اقلیم کردستان در زمینه های لجستیک نظامی انجام شده است.

بر اساس بیانیه آژانس لجستیک دفاعی آمریکا وابسته به پنتاگون، این نهاد وظیفه تامین تجهیزات غیرنظامی نیروهای نظامی از قبیل غذا، دارو و تجهیزات ساخت و ساز را بر عهده دارد و در برخی نقاط جهان دارای انبارهایی برای تامین آذوقه و تجهیزات مورد نیاز ارتش آمریکا و نیروهای متحد آن است.

سفر هیئت نظامی اقلیم کردستان به آمریکا یک هفته طول خواهد کشید و مقامات ارشد نظامی کرد عراق، در این سفر از چند نهاد نظامی آمریکا از جمله دانشگاه  Army Sustainment University و مدیریت لجستیک ستاد کل ارتش آمریکا بازدید خواهد کرد.

کد خبر 2775903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha