سخنگوی حزب دمکرات کردستان: ما به قیمت در هم شکستن دیگران تبلیغات نمی‌کنیم

سخنگوی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد آنها پاسخی به اظهارات روز گذشته رئیس حزب دمکرات کردستان ارائه نمی‌کنند، شیوه تبلیغات آنها سبک آرامی دارد و به قیمت درهم شکستن دیگران تبلیغات نمی‌کنند وی همچنین افزود اتحادیه میهنی خواستار تقسیم قدرت به صوررت ۵۰ درصد به ۵۰ درصد (نصف نصف) است اما زمان این دوران دیگر به پایان رسیده است.

محمود محمد سخنگوی رسمی حزب دمکرات کردستان روز دوشنبه در مصاحبه با یکی از کانالهای تلویزیونی حزب متبوعش درباره اظهارات اخیر بافل طالبانی اعلام کرد شیوه تبلیغات ما از نوع آرام و ملایم است تا باعث نگرانی مردم کردستان نشود، از این رو ما پاسخ چندانی به این اظهارات نداریم.

وی افزود: ما مطابق با روشی که برای تبلیغات انتخاباتی در پیش گرفته‌ایم عمل خواهیم کرد، ما به این شیوه تبلیغاتی اعتقاد داریم، نه اینکه دیگران ما را وارد نوعی تبلیغات کنند که به آن باور نداریم؛ ما به قیمت در هم شکستن دیگران تبلیغات نمی‌کنیم.

به گفته محمود محمد حزب دمکرات کردستان قادر است هم از گذشته خود صحبت کند و هم آینده را پیش بینی کند، بنابراین از روش آرام تبلیغاتی استفاده می‌کند. درعین حال اعلام کرد احزابی که از روش خشونت آمیز انتخاباتی استفاده کرده‌اند در واقع چیزی از گذشته ندارند که در مورد آن اظهارنظر کنند، سخنی هم برای آینده ندارند که مردم را با آن متقاعد کنند، آنها عقیده دارند اگر به حزب دمکرات کردستان بتازند ممکن است مردم به آنان رای بدهند از این رو روش خشونت آمیز را در تبلیغات خود به کار می‌برند آنها فکر می‌کنند استفاده از این روش در جذب آرای مردم  برای این حزب کمک خواهد کرد غافل از این که اکنون مردم کردستان هوشیار هستند.

محمود محمد افزود  ضمن اشاره به این که اتحادیه میهنی کردستان مدتی است حرف از «موازنه سیاسی» می‌زند و قصد دارد معادله شرایط را به دوران ۵۰ درصد به ۵۰ درصد بازگرداند افزود موازنه سیاسی حزب یا دو حزب را تعیین می‌کند بلکه موازنه آرا و اعتمادی ایجاد می‌کند که مردم کردستان به احزاب می‌دهند.

وی تاکید کرد دوران ۵۰ درصد به  ۵۰ درصد مدتی است که پایان یافته است بدون شک احزاب دیگر نیز این امر را قبول نخواهند کرد که همه چیز به صورت نصف نصف میان احزاب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی تقسیم شود.

کد خبر 2775905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha