آبگرفتگی معابر شهری یک مشکل دیرینه در مهاباد

دوباره بارش باران در شهرستان مهاباد باعث آبگرفتگی معابر و بروز خسارات در برخی مناطق این شهر شد و این مشکل دیرینه همچنان باقی است.

به گزارش کردپرس، علیرغم هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش رگباری باران و آبگرفتگی معابر و خیابان ها، با هر بار بارش باران، مسئولان در بیشتر شهرهای آذربایجان غربی به ویژه مهاباد دچار بحران می شوند و آبگرفتگی باعث بروز خسارت به مردم و اماکن عمومی، تجاری و مسکونی می شود.

مشکل آبگرفتگی معابر شهری مهاباد هم چندین سال است ادامه دارد و به یک مشکل دیرینه تبدیل شده است. بارش بارانی چند ساعته به راحتی موجب بروز خسارت می شود و امکان تردد در خیابان برای شهروندان و خودروها مشکل ساز می شود. در مواردی حتی آب در برخی محلات به داخل خانه های مسکونی هم راه می یابد و خسارت آفرین می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آذربایجان غربی سامانه بارشی فعال باعث افزایش ابر، وزش باد و بارش باران است و بارش های رگباری همراه با رعد و برق در برخی مناطق استان همچنان ادامه خواهد داشت.

مهدی صابری رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بیان کرد: وزش باد گاهی شدید به ویژه در جنوب استان همراه گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا از امروز پیش بینی می شود.

او ادامه داد: از نظر دمایی نیز امروز و فردا با کاهش دما در سطح استان روبه رو خواهیم شد.

کد خبر 2775961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha