وضعیت فاجعه بار یکی از مدارس دولتی در مهاباد!

ویدیو و تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از وضعیت تاسف بار حیاط یکی از مدارس مهاباد و انتقاد دانش آموزان و والدین آنها نسبت به وضعیت موجود خبر می دهد.

به گزارش کردپرس، بر اساس ویدیوها و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، وضعیت نابه سامان حیاط یکی از مدارس دولتی سطح شهر مهاباد به تصویر کشیده شده و نشان می دهد که این مکان به هیچ عنوان مناسب حضور دانش آموزان نیست.

در حالیکه کمتر از دو هفته از بازگشایی مدارس می گذرد، انتقادها نسبت به وضعیت فضای فیزیکی مدرسه متوسطه دوم "شهریکندی" در مهاباد خبر ساز شده است.

وضعیت فاجعه بار یکی از مدارس دولتی در مهاباد!

یکی از مخاطبان کردپرس، در تایید ویدیوها و تصاویر منتشر شده به کردپرس می گوید: وضعیت حیاط مدرسه بسیار نامناسب است و زمین از بوته های گیاهان هرز پوشیده شده و انبوهی هم آجر تلمبار شده در وسط حیاط منظره بسیار ناپسندی را شکل داده در حالی که مدارس به تازگی بازگشایی شده اند و اگر آموزش و پرورش قصد تعمیر و بازسازی داشت باید قبل از مهر ماه به این کار اقدام می کرد.

او با ابراز نگرانی از حضور دانش آموزان در این مدرسه ادامه می دهد: دانش آموزان از مدارس دیگر به این مدرسه انتقال داده شده و آنها در کلاس های بالای ٤٠ نفر قرار داده اند که به هیچ عنوان استاندارد نیست و دانش آموزان از کوچکترین امکانات آموزشی برخوردار نیستند و مسئولان هم در قبال گلایه والدین از کمبود اعتبار صحبت می کنند. آیا با این وضعیت امکان تحصیل بدون دغدغه و نگرانی برای دانش آموزان سال یازدهم که در مقطع حساسی هم به سر می برند، وجود دارد؟!

وضعیت فاجعه بار یکی از مدارس دولتی در مهاباد!

کد خبر 2775981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha