احیای دوباره مرکز خدمات سرمایه گذاری کرمانشاه پس از دو سال رکود

سرویس کرمانشاه _ مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه با پیگیری استاندار کرمانشاه و مئیران اقتصادی پس از دو سال احیا شد و بزودی فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش کردپرس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به همراه سرپرست دفتر سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه با حضور در مرکز خدمات سرمایه گذاری از روند راه‌اندازی این مرکز بازدید کردند.

مرکز خدمات به عنوان کانون کلیه مراجعات متقاضیان سرمایه گذاری به سازمان های ذیربط است. سرمایه‌گذاران خارجی با مراجعه بـه «مرکز خدمات سرمایه‌گذاری» و طـی جـلسات حضـوری با کارشناسان این مرکز با مزایا و تسهیلات قانون تشویق و حمایـت سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه و همچنین مراحل مربوط به «اخذ مجوز سرمایه‌گذاری» آشنا می‌شوند.

در این مرکز، نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرائی ذیربط از جمله وزارت امور خارجه، وزارت بازرگانی، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنایع و معادن، وزارت جهاد کشاورزی، همچنین سازمان امور مالیاتی کشور، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی، اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و سازمان حفاظت محیط‌زیست به‌عنوان رابط، هماهنگ‌کننده و مجری امور اجرائی و خدماتی مربوط به دستگاه متبوع خود در ارتباط با سرمایه‌گذاری خارجی استقرار یافته‌اند و به ارائه‌ی خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌پردازند.

کد خبر 2776144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha