پاسخ شدید اللحن حزب دمکرات کردستان به بافل طالبانی

عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان در پاسخی به بافل طالبانی، رییس اتحادیه میهنی کردستان می‌گوید: کسی که هیچگاه در برابر دشمنان ملت خود به زانو در نیامده است هرگز به فکر به زانو درآوردن همخونان ملت خود نمی‌افتد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، آمینه ذکری عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان عنوان کرد: حزب دمکرات کردستان بر پایه اصول ملی‌گرایی و میهن پرستی بنیانگذاری شده و همیشه به اتحاد و همکاری باور داشته و در این راه همواره قربانی داده است.

وی گفت: یک حقیقت وجود دارد و آن این است که کسی که در برابر دشمنان ملت خود به زانو در نیامده است، هرگز به فکر به زانو درآوردن همخونان ملت خود نمی‌افتد اما متاسفانه امروز برخی از هم زبانان ما نقشه‌های دشمن را به اجرا در می‌آورند.

این عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان اضافه کرد: متاسفانه ۶۰ سال پیش از امروز پیشینیان و بعدها افرادی که در همان مسیر گام برداشتند همچنان در خواب و خیال باقی ماندند و امروز شما و کسانی که بعد از شما می‌آیند همچنان این رویا را در سر می‌پرورانید.

وی نوشته است: باید چه افتخار بزرگی برای حفظ دمکرات کردستان باشد و چه حقارتی برای شما باشد که تمام بزرگی خود را در مخالفت و دشمنی با حزب دمکرات کردستان می‌دانید، لازم است به یاد بیاورید که وقتی جنگ تحمیل اراده علیه حزب دمکرات کردستان صورت گرفت، آنکه شکست خورد حزب دمکرات کردستان نبود، نه ناامیدی و نه شکست هیچ کدام معنا و مفهوم حزب دمکرات کردستان نبوده است.

ذکری تأکید کرد: ما تنها برای خدا، مادر شهیدان، پیشمرگه‌ها، پرچم و ملت خود ایستادگی کرده‌ایم و از این مواضع عقب‌نشینی نمی‌کنیم. ما آگاهیم به این خیانت‌ها و تاریخ دور و نزدیک به ما می‌گوید که شما همیشه در جبهه شکست‌خورده‌ها و زانوزده‌ها بوده‌اید، چون همیشه در کنار دشمنان بوده و به ملت پشت کرده اید.

کد خبر 2776277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha