بافل طالبانی: برای حفظ سلامتی طرفدارانمان در ازدحام بی سابقه نطق انتخاباتی را کوتاه کردم

بافل طالبانی رئیس اتحادیە میهنی کردستان درمورد علت توقف سخنرانی خود در رانیە بیان کرد: به دلیل ازدحام بی‌سابقه و جوش و خروش شما عزیزان، برخی از عزیزانمان دچار ناراحتی شدند و برای حفظ سلامتی همه، سخنرانی خود را کوتاه کردیم تا هیچ عزیز دیگری دچار مشکل نشود.

به گزارش کردپرس، در متن بیانیه بافل طالبانی آمده است؛ "مردم عزیز و سربلند منطقه راپرین، از صمیم قلب از مهربانی و جوش و خروش شما تشکر می‌کنم، حضور شما برای ما بسیار ارزشمند بود و به همه شما افتخار می‌کنم.
نزدیکی و صحبت با شما افتخاری بزرگ است و دوست داشتم بیشتر در کنار شما باشم، موضوعات متفاوت را مطرح کنم و مدت بیشتری درکنار شما بمانم، اما به دلیل ازدحام بی‌سابقه و جوش و خروش شما عزیزان، برخی از عزیزانمان دچار ناراحتی شدند و برای حفظ سلامتی همه، سخنرانی خود را کوتاه کردیم تا عزیز دیگری دچار مشکل نشود.
سلامتی و تندرستی شما برای ما همه چیز است، بنابراین به تیم‌های خود دستور دادم که از نزدیک وضعیت سلامتی آن عزیزان را بررسی کنند و از سلامتی‌شان اطمینان حاصل کنند.

همچنین از تمام آن عزیزانی که به دلیل مشکلات فنی نتوانستند به سخنان ما گوش دهند، عذرخواهی می‌کنم، اما به شما اطمینان می‌دهم که آنچه گفته‌ایم را به‌طور کامل عملی خواهیم کرد.

مردم عزیز و سربلند فداکاری و تلاش‌های صمیمانه شما برای پیروزی لیست اتحادیه میهنی کردستان هرگز فراموش نخواهد شد. از آمادگی و حمایت شما سپاسگزاریم، به شما قول می‌دهم که من همیشه برادر و پشتیبان شما خواهم بود و در هیچ مرحله‌ای شما را تنها نخواهم گذاشت، با هم به دیکتاتوری پایان خواهیم داد، همان‌طور که اکنون جوش و خروش شما دشمنان را هراسان کرده و صدای شفاف شما ترس را در دل همه کاشته است".

دلسوز شما
بافل جلال طالبانی

کد خبر 2776347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha