جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، تخصصی ترین جشنواره تئاتر خیابانی ایران است

کارگردان نمایش «ترنج و غول درخت آرزو» از استان اصفهان گفت: این جشنواره با قامت تخصصی ترین جشنواره تئاتر خیابانی ایران و شاید سطح منطقه، قد کشیده و می تواند آوردگاه تجربه های نو و تبادل ایده میان هنرمندان کشور باشد.

سعید الله یاری در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: این نمایش روایت آرزوی یک دختر بچه است که دوست دارد قبل از بزرگ شدن سیر زندگی خود را در سنین مختلف ببیند.

وی افزود: در این مسیر با یک غول درخت مواجه می شود که غول درخت سعی می کند او را به آرزوی خود را برساند اما در کنار آن چالش های بزرگ شدن را هم به او نشان دهد.

این کارگردان اصفهانی اظهار کرد: در نهایت دختر بچه داستان می فهمد که شیرین ترین مرحله زندگیش همان دوران کودکی است و یاد می گیرد که از همان دوران کودکی زندگی خود را بسازد تا وقتی بزرگ شد دیگر حسرتی نداشته باشد.

الله یاری در خصوص جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نیز بیان کرد: این جشنواره یکی از جشنواره هایی است که ما تئاتری های خیابانی دوست داریم در آن حضور داشته باشیم چرا که از بهترین جشنواره های کشور است.

وی ادامه داد: این جشنواره با قامت تخصصی ترین جشنواره تئاتر خیابانی ایران و شاید سطح منطقه، قد کشیده و می تواند آوردگاه تجربه های نو و تبادل ایده میان هنرمندان کشور باشد.

کد خبر 2776457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha