آثار برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، روز چهارشنبه با معرفی آثار برتر بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش کرد پرس، ۱۵ اثر در بخش مسابقه ایران و دگرگونه های اجرایی، ۳ اثر در بخش مسابقه بین الملل و ۷ اثر خارجی نیز در همین بخش از ۲۱ تا ۲۵ مهر ماه برای مخاطبان در ۴ نقطه مریوان به نمایش درآمدند.

داوران بخش مسابقه ایران و دگرگونه های اجرایی این رویداد هنری رحمت امینی، رحمان هوشیاری و سروش جمشیدی و بخش مسابقه بین الملل هم، مرضیه برومند از ایران، ابرو گولداک از ترکیه و گوران علی‌کریم از اقلیم کردستان عراق بودند که تجلیل شدند.

در این دوره جدا از برگزیدگان جشنواره، از سامان خلیلیان، از هنرمندان و مدیران برجسته تئاتر کشور، حیدر رضایی از هنرمندان با سابقه و خلاق تئاتر خیابانی و سید سوران حسینی از هنرمندان جوان و پرتلاش این حوزه تجلیل به عمل آمد.

همچنین جایزه ویژه و مستقل مردمی برای پرداختن به موضوع محیط زیست و مسئولیت پذیری اجتماعی و حضور فعال و پویا و همیاری با سایر گروه نمایشی و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی همراه با جایزه نقدی و لوح تقدیر به بهنام کاوه کارگردان «آخرین صید یک مرد ماهی خوار» از آبادان اهدا شد.

آثار برتر بخش موسیقی

براساس رای هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فرید نوایی آهنگساز نمایش جنگ و صلح از ایران اهدا شد.

طراحی فضای نمایشی

هیات داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به امیر امینی طراح فضای نمایش بوی سیب تازه طعم مرگ می دهد از ایران اهدا کردند.

بازیگری زن

در بخش بازیگری زن، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به آرزو علی پور برای بازی در نمایش بوی سیب تازه طعم مرگ می دهد از ایران اهدا شد.

بازیگری مرد

در بخش بازیگری مرد، هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به فابریس دومینیسی برای بازی در نمایش بانانا اوراما از آلمان - کانادا اهدا کردند.

طرح و ایده

در بخش طرح و ایده دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به میثم یوسفی برای نگارش طرح و ایده نمایش جنگ و صلح از ایران تقدیم شد.

کارگردانی

در اساس رای هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به افشین خدری برای کارگردانی نمایش زمین از ایران تقدیم شد.

جایزه بزرگ

هیات داوران در بخش جایزه بزرگ، گروه نمایش زمین از ایران را حائز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی شناختند.

کد خبر 2776491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha