اجرای پارک پلی پروپیلن در مهران نهایی شد

سرویس ایلام استاندار ایلام در حاشیه بازدید از تونل شماره ۲ آزادی ایلام از نهایی شدن اجرای پارک پلی پروپیلن در منطقه آزاد مهران و امضای تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا اظهار داشت: باید در بحث سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد مهران ورود می‌کردیم، یکی از مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان، احداث پارک پلی‌پروپیلن بود.

وی همه شایعات در مورد منتفی شدن استقرار پارک پلی‌پروپیلن در استان ایلام و شهر مهران را رد کرد و گفت: اجرای این پروژه بزرگترین هدیه برای مردم استان و شهرستان مهران است

استاندار ایلام یادآور شد: بعد از کلنگ‌زنی منطقه آزاد مهران، به خاطر محدودیت زمین برای پارک پلی‌پروپیلن با ۹۰ کارخانه و اشتغال سه هزار نفر، نیازمند زیرساخت‌های دیگری بودیم.

بهرام نیا گفت: بعد از جانمایی و انتخاب منطقه مهران، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین هلدینگ خلیج‌فارس، منطقه آزاد و استانداری برای اجرای پارک پلی‌پروپیلن در جزیره کیش امضا شد.

وی علت تعویق صدور احکام اعضای هیات مدیره را شهادت رییس‌جمهور دانست و گفت: روز گذشته موضوع واگذاری زمین پارک پلی‌پروپیلن با عقد قرارداد فی‌مابین شرکت پارک‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج‌فارس، مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران و دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام امضا و نهایی شد.

استاندار ایلام توضیح داد: در مرحله اول ۱۰۰ هکتار به هلدینگ خلیج‌فارس برای اجرای پروژه واگذار شده است و در صورت اجرایی شدن پروژه ۲۰۰ هکتار دیگر واگذار می‌شود و ظرف یک ماه آینده این پروژه اجرایی و آغاز می‌شود.

کد خبر 2776519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha