دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش سابقه دار در مریوان/امنیت جز خطوط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت و تیراندازی شبانه در این شهرستان خبر داد و گفت: هر ۳ متهم از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضایی هستند.

سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس شهروندان در خصوص ایجاد مزاحمت و تیراندازی شبانه ۳ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مخفیگاه هر ۳ متهم حاضر در این درگیری که از اراذل و اوباش سابقه دار در ایجاد مزاحمت برای شهروندان بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مریوان با اشاره به اینکه متهمان با هماهنگی قضائی در ۲ عملیات جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، اظهار کرد: در بازدید از مخفیگاه این اراذل و اوباش ۲ قبضه سلاح گرم و مقادیر قابل توجهی سلاح سرد کشف شد. 

سرهنگ محمدی ادامه داد: امنیت جز خطوط قرمز پلیس بوده و مطمئنا هر گونه هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان با پاسخ سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

کد خبر 2776544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha