دانش آموزان کردستانی در جشنواره کشوری استعدادیابی چهار مقام برتر کسب کردند

دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان در المپیاد ورزشی جوانان پارالمپیکی یادواره شهید سیدحسن نصرالله، چهار مقام برتر کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش کرد پرس، رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: در جریان رقابت های کشوری استعدادیابی یادواره شهید سیدحسن نصرالله که در تهران برگزار شد، سه دانش آموز نیاز ویژه کردستانی با افتخار آفرینی مدال طلا را کسب کردند و یک دانش آموز نیز مدال نقره را به گردن آویخت وبه اردوی تیم ملی دعوت شدند.

طالب محمدی افزود: ماردین میر احمدی و ایمان رغبت دانش آموزان نیاز ویژه ذهنی پایه هشتم هنرستان شهید رجایی شهرستان سقز در رشته دوومیدانی مواد ۱۰۰ و ۱۵۰۰ متر ۲ مقام ارزشمند اول کشوری را کسب کردند.

وی اظهار کرد: ارمیا روشنی دانش آموز توانمند دارای آسیب بینایی مدرسه توکل شهرستان سنندج نیزبا صرف فعل «خواستن توانستن است» در رده سنی نونهالان پسرموفق به کسب نشان طلا و مقام اول شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: همچنین در این دوره از رقابت ها شاهین شکری دانش آموز نیاز ویژه ذهنی پایه هشتم هنرستان پسرانه نوآوران شهرستان سنندج در ماده پرتاب وزنه مقام دوم کشوری را کسب کرد.

کد خبر 2776677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha