چهار جریان شرکت کنندە در انتخابات پارلمان کردستان: نشانەهایی از تقلب وجود دارد

چهار جریان کردستان شرکت کنندە در انتخابات ششمین دورۀ پارلمان کردستان پس از اعلام نتایج اولیە از سوی کمیسیون انتخابات عراق، در یک کنفرانس خبری اعلام کردند کە نشانەهایی از تقلب و تخلف در نتایج اعلام شدە وجود دارد و در حال بررسی این مسألە هستند و در صورت رسیدن بە مدارک متقن، این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

نمایندگان احزاب «جماعت عدالت»، «اتحاد اسلامی»، «جبهۀ خلق» و «موضع میهنی» روز سه‌شنبه ۲۲/ ۱۰/ ۲۰۲۴ در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که نتایج انتخابات اعلام شده از سوی کمیسیون، همان نتایجی نیست که به احزاب ارائه شده است. آن‌ها هم‌اکنون مشغول بررسی و جمع‌آوری اسناد و مدارکی هستند و بعداً نتیجه نهایی را به اطلاع عموم خواهند رساند.

این نمایندگان تأکید کردند که همیشه پس از انتخابات نشانه‌هایی از تقلب و تخلف پدیدار می‌شود و اکنون نیز مدارکی در دست دارند که در حال بررسی آن‌ها هستند. پس از اتمام این بررسی‌ها، نتایج را به صورت عمومی منتشر خواهند کرد.

آن‌ها همچنین به «غیرقانونی بودن و ساختگی بودن» نتایج اشاره کردند و تأکید کردند که هرگاه به مدارک معتبر دست یابند، آن‌ها را برای مردم و مراجع مربوطه افشا خواهند کرد.

کد خبر 2776720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha