اصلاح نظام حکمرانی برنامۀ آیندۀ اتحادیۀ میهنی کردستان است

دفتر سیاسی اتحادیۀ میهنی کردستان به مردم اقلیم کردستان به مناسبت موفقیت روند انتخابات و مشارکت چشمگیر آنها در فرآیند انتخابات تبریک گفت.

به گزارش کردپرس، در ابتدای بیانیه اتحادیه میهنی کردستان آمده است: «نشست دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان به ریاست بافل جلال طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان، برگزار شد. این نشست در مقر جدید دفتر سیاسی در سلیمانیه برگزار گردید و در آن نتایج انتخابات اخیر پارلمان کردستان که در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۴ در چهار استان اقلیم کردستان برگزار شد، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت».

دفتر سیاسی این حزب اعلام می دارد: «دفتر سیاسی ضمن تبریک به مردم کردستان به مناسبت موفقیت روند انتخابات ومشارکت چشمگیر در فرآیند رأی‌گیری، تبریک و قدردانی خود را به رفقای اتحادیه میهنی و کاندیداهای پرتلاش و همچنین وفاداران حزبی شهدان ابراز می‌دارد که با دو برابر کردن آرای اتحادیه میهنی و با کمپینی پر شور به ریاست بافل طالبانی توانستند پیام اصلاح مسیر حکمرانی و ایجاد توازن قدرت را به خوبی انتقال دهند و بر درستی گفتار و مسیر اتحادیه میهنی تأکید کنند. این پیام نقشه راه سیاست آینده اتحادیه میهنی خواهد بود در راستای تجدید دمکراتیک و عادلانه فرآیند سیاسی و نظام حکمرانی در تمامی حوزه‌ها، که هدف اصلی آن خدمت به زندگی و معیشت جامعه ماست».

در پایان بیانیه اتحادیه میهنی آمده است: «نشست دفتر سیاسی پس از ارزیابی همه‌جانبه فرآیند انتخابات و تصمیم‌گیری برای یک سیاست هوشمندانه در پیگیری اهداف، در عین حال رفقا و نهادهای اتحادیه میهنی را متعهد کرد تا با همان روح بلند اتحادیه میهنی، از اکنون آماده‌سازی برای انتخابات آینده عراق را آغاز کنند و پیروزی‌های حزب در فرآیندهای دموکراتیک در کرکوک و اقلیم کردستان را به موفقیت‌های بزرگ‌تر در عراق تبدیل کنند».

کد خبر 2776742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha