شاسوار عبدالواحد: شکایت خود را در اعتراض به نتایج اولیۀ انتخابات پارلمان کردستان ثبت کردم

درحالی که کمیسیون عالی انتخابات عراق اعلام کرد که هیچ اعتراضی نسبت به نتایج اولیه پذیرفته نمی‌شود، شاسوار عبدالواحد رئیس جنبش نسل نو اعلام کرده است که به صورت رسمی در دفتر کمیسیون در بغداد شکایاتی ثبت کرده‌اند.

به گزارش کردپرس به نقل از کانال۸، شاسوار عبدالواحد، رئیس جنبش نسل نو در بیانیه‌ای درباره نتایج انتخابات پارلمان کردستان گفت: «از تمامی رأی‌دهندگان جنبش نسل نو سپاسگزارم و به شما اطلاع می‌دهم که تنها چیزی که در حال حاضر می‌توانم بگویم این است که اجازه نخواهیم داد که آرای شما کمتر از آنچه که باید، شمرده شود، بلکه اقدامات بیشتری در انتظار است که مورد رضایت همه واقع خواهد شد».

وی اضافه کرد: «در حال حاضر نمی‌خواهیم چیزی بیشتر در مورد انتخابات بگوییم تا زمانی که روند قانونی به پایان برسد و نتیجه نهایی اعلام شود و پاسخ شکایات ارائه شود، جنبش نسل نو تنها جریانی است که به صورت رسمی در دفتر کمیسیون عراق در بغداد ثبت شکایت کرده است».

اظهارات رئیس جنبش نسل نو درحالی است که عماد جمیل، مسئول تیم اطلاع‌رسانی کمیسیون عالی، اعلام کرده است که این نتایج اولیه هستند و هیچ اعتراضی پذیرفته نمی‌شود و پس از اعلام نتیجه نهایی، شکایات احزاب و جریان‌های سیاسی پذیرفته خواهد شد.

کد خبر 2776744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha